Muallime1 ne demek elbette paylaşırım. Ama dediğim gibi tam olarak başarılı değilim henüz, sadece büyük anlamda iyileşme oldu. Öncelikle benim bebeğim memede uyudu hep. Ve gündüzleri meme dışında 10dakika bile uyumayan bir bebekti geceleri de işte saat başı kalkardı. Son zamanlarda 20dakikada bir kalkar oldu hatta kalkınca uyumuyordu ben artık ciddi anlamda ayakta uyudum ve eğitime mecbur kaldık. Zaten kendi doktoru önermişti ben kıyamamıştım neyse baştan eğitim vermeden meme olayını kestim. Bu bence en zoru. Meme emerken şarkı söyledim, müzikler açtım, ayakta hopladım zıpladım öyle emzirdim ki memede uyumasın ve uyuyacağı zaman aranmasına yanıt vermedim. Beslenmeyi de uyandıktan 10-15dakika sonra yaptım uyku sersemi yine gelip memede uyumaya çalışıyordu. Belli sürelerde uyanık kaldı sonrasında uyutmaya çalıştım. Başarısız çok oldum. Çok uyumadan odadan çıktık ama yine her gün bıkmadan devam ettim. Baştan yatır kaldır metodunu denedim. Odaya geçtim kucağımda salladım 3tane ninni söyledim, iyi geceler annecim diyip yatağına koydum bir uyku müziği açtım yanında oturdum. Her ağladığında kucağıma aldım sakinleştiği an geri koydum. Kucağımda sakinleşmeyecek sanırım dediğim zamanlar oldu. Yada daha kaç kez yatırıp kaldıracağım dediğim zamanlar. Sonra bu iş iyi gitmeye başladı. Öğlende 2-3uykuda başarılıyız gece de 3-4 kez uyanıyor en fazla( bebeğim 4aylıktı o nedenle okadar uyanmasını normal kabul ettim) dedim oldu bu iş. Sonra ne oldu bilmiyorum. Sanırım öğrendi. Onu ağladığında kucağıma aldığımı. Dozu arttırdı daha çok ağlamaya başladı. Eğitimin ilk günlerine geri döndük resmen. Her defasında daha büyük çığlıklar, kıyametler. Dedim olmuyor bir ayda eğer olmadıysa sanırım olmayacak bu iş. Ama bırakmak da istemiyorum. Baktım ağlarken daha ben ayağa kalktığımda susuyor. Artık almamaya başladım. Yanında oldum, yatağında sakinleştirmeye çalıştım. Biraz daha iyi gibi oldu. Ama gündüzleri yine felaketiz. Uyku atlıyor, felaket uykuları yapıyor; yarım saat ağlıyor ancak 20dakika uyuyor ve gündüzleri kötü olunca gece yorgunluktan saat başı uyanıyor 😔nerde hata yapıyorum derken bir uyku müziği açıyorum demiştim ya gece onu açmadan uykuya geçiremediğimi farkettim. Geceleri hatta uykusu devam etsin diye açıp öyle yatar olmuştuk. Şimdi o desteğide kestim. Sadece uyku vaktinde odaya gidiyorum. Kucağımda sallayarak 3ninni söyleyip yatağına yatırıyorum ve bekliyorum yanında.ağladığında saçlarını okşuyorum sakinleştirmeye çalışıyorum. Gündüzleri böylelikle daha uzun uyur oldu.ama bir şey demek için henüz erken. Ben tam 4aylık olduğunda eğitime başladım. Şu an 5ay 17 günlük. Öyle üç güne bence her şey muhteşem olmuyor. Olsada mutlaka bozulmalar yaşanıyor. İstikrar en önemlisi. Kararlı olup devam etmek gerek