Betulnur bizim de 1,5 aydan sonra başladı kusmalarımız ve doktorumuz reflü teşhisi koydu aynı zamanda kolik bir bebekti hep ağlıyordu. Önce aptamil ar denedik kusmasını önledi ama aşırı derecede kabızlık yaptı. Sonra gaviscon infant ve motilium kullandık birkaç hafta işe yaradı sonra yine kusmaya başladı. En sonunda 3. Ayına doğru Evolvia Ar mama aldık eczaneden ve bebeğimi kurtardı diyebilirim. Hem gaz sancılarını bitirdi hem kusması bitti , günde 2-3 defa kakasını yapıyor rahatlıkla. Bize çok çok iyi geldi bu mama, belki size de bir çözüm olur tavsiye edeyim. Biz her gün bu mamaya dua ediyoruz. Bebeğim çok çok rahatladı