Fatma132 reflu sorunl bir bebek demekki canim.benim kizim tam 9ay kustu.27subatda 1yasina girecek ara ara yine kusar..reflu sorunu ile ilgili cok paylasim yanitladim.benim kizimin reflu sorunu asiri derecedeydi.kilo bile almiyordu.gun icinde 20-25kiyafet degistirip yikiyordum.denemedigim reflu mama kalmamisti.hic birinin faydasini gormedim.sonra similac antireflu mama aldim.onunla birazcik azaldi.bana cok yardimci oldu.toplamda 17-20tane mama degismis ola bilirim.tabi doktor tavsiyesiyle..