BaraninAnnesi hayatim sabah bi kadın post açmışti işte çocukken istismara uğramış sonra buda erkeklerle falan konuşmuş uygunsuz resimlerni falan atmış onlara. Sonra tabi töbe etmiş evlenmiş 2 çocuğu var. Şimdide birileri onu o fotolarla tehdid ediyor. Eşide allahtan kadina destek olmuş polise falan gitmişler. Terbiyesiz 1 2 kadinda yoruma yazmiş yok eşin cok genişmiş allahtan cinnet geçirmemiş falan filan. Biride yazmişki ahlaksizlik yapmış baya 7 sinde neyse 70 dede o olur falan ne savunuyorsunuz diye. Ni kadinda ona yazmiştiki bu kadini savunanlarda o yolun yolcusu. Baya kavga çıktı post kapandi