Ilbilge ben o kadar dikkat ettiğim halde geçen kış 300 lerde geliyordu 🤦🏻♀️
Salon ve mutfağı kapattığım halde 😬Sonra eşimle kombiye takılan oda termostatını keşfettik. Şu an her yeri yakıyorum evi de 21,5-22 arasına ayarlıyorum. Geçen ay 159 tl geldi. Tabi bu ay soğudu bakalım şimdi ne kadar gelicek 🤷🏻♀️ Daha bizim faturanın gelmesine 10 gün falan var 😅