Hanımlar bu ay faturalarınız geçen aya göre nasıl geldi bizim geçen ay 412.5 tl gelmişti ve ben bazı değişiklikler yaptım bu ay faturamız 297 tl geldi. Ama genel bir indirim mi oldu yoksa doğru strateji mi izledim onu merak ediyorum aslında . Sizlerde durumlar nasıl ?