Kalıbı darsa öyle gelmiş olabilir bir numara büyüğünü deneyin. Ben çok rahat ettim külot bezle bel kısmı hiç rahatsız etmedi aksine daha rahat oldu. Cirtli bezde özellikle gece bezi dolduğunda falan aşağıya sarkinca ağırlık ettiği için cırtları sıkiyodu ne kadar gevşek bantlasamda şimdi öyle bir sorun kalmadı birde kızım çok hareketli bezini değiştirirken hareket ettiği icin bezi oturtup cirtini bantlayana kadar ya bez kayiyodu ya bi tarafı gevşek bi tarafı sıkı oluyordu. Şimdi şıp diye giydiriyroum külot bezi😃