Balkizlarim Mom079 bilmiyom canım valla hiç kizlarimda rastlamadım sanki oyun oynarken yerde vs bişey ısırmia gibide olabilir hani aklıma gelen bu farklı bişey yemediyse
nursocum Mom079 ben de aynı sebepten 6 almıştım ama kullanınca böyle oldu aldırış etmedim devam ettim çok kötü pişik oldu. Bez büyük olunca hava alıyor hava aldığı içinde tahriş oluyor 🤷🏼♀️
Mom079 nursocum aa öylemi? Ama taşıyor geceleri beşi takınca. Üstü başı heryer idrar oluyor. 6 yı takınca hiçç taşmıyor
aNewMommy Mom079 evet, benim bebeğimde de parça parça alakasız yerlerde çıkmıştı: ayak bileği, belinin sağ tarafı gibi…
nursocum Mom079 bizde de bazen taşma oluyor aktif bebek mi kullanıyorsun? Kilot bez kullanıyorum ben çok pratik taşması da azaldı çok nadir
Purely Mom079 Bence bu tahriş olma bezin cirtlarini sıkabildigin kadar sık ve gevşek kalmasın beli. Isılıkte olabilir yüzde yüz gül suyu çok ise yarar.
kuzeyto Mom079 ben de bi tik buyuk takardim ama pisik olmadi hic, sanmam ondan oldugunu, alerji olabilir doktoruna atsaniz cekip onlar ayirt ediyor hemen
Mom079 nursocum külot bezin hangi madka hangi nosunu kullanıyorsun. Eşim iki markanın beş nosunu almış. Benim oğlanı sıktı. Bacakları karnı tombik oğlumun. Lastikler oturdu