Atamom16 benim bebeğimde doğduğunun 4.günü üfürüm çıktı acil kardolojiye sevk ettiler kalp kapakcığında delik çıktı doktor 6 aylık olunca gel dedi biz koronadan dolayı 8 aylıkken gittik kendiliğinden kapanmış delik şu an 14.5 aylık çok şükür sağlıklı bir şeyi yok korkmayın sizde doktor bana gayet normal coğu bebekte oluyor kendiliğinden geçiyor demişti doğruymuş