Kızlar bizim süt ürünleri ve yumurta alerjimiz vardı gecti geceli kac ay oldu o zamanda yapıyodu hala yapıyo gözlerini ve burnunu çok kaşıyo ovalıyo acaba halı akarına veya toza alerjisi mi var dr a sordum olabilir demisti göz dr una mı götürsem acaba 13 aylık