Annebal Arc1993 yani yenilige karsi degilim fakat ulkemdeki meyveleri yerli meyveleri tercih ediyorum diyelim
Bng hzlssmoom merhaba bir annenin yorumunda ‘’avokada çok yağlı olduğu için karaciğer yağlanması yapmasın diye az az haftada 2-3 kez veriyorum’’ yazmış. ben de ek gıdanın başından beri gergin veriyorum.şuan 9 aylık.fikriniz var mı bu konuda?
Balbocegi Bng bunu hiç duymamışım ama Bir bütün avokadoyu yemiyor zaten. Doktora da söylemiştim hergün yedisini, bir sakıncası yok dedi
Arc1993 Bng zararlı bir yağ olmadığını düşünüyorum faydalı yağları belli oranda almaları iyidir bence. Ama bana sorarsanız günde büyük 1 tane vermek de fazla. Yarım veriyorum ben
Kuroneko Bng o kadar ağır bir yag değil ki hayvansal yağlar karaciğerde birikme yapacak kadar ağır oluyor. Avokado genellikle salatalarda ya da limon sıkılarak direkt tüketilebilir. Günde bir taneden fazla da tüketilmemesi önerilir. Vücuda sağlıklı yağ sağlayan aynı zamanda da biriken zararlı yağ asitlerini yok eden avokado karaciğer yağlanmasına karşı önemli bir besindir Boyle bir kaynak da var
hzlssmoom Bng rutin doktor kontörlü altında 8 ayda kan verdik doktoru herşeyi çok normal olduğunu çok sağlıklı olduğunu söyledi canım
Balbocegi Arc1993 ben marketten / pazardan alıyorum. Bir tane olgun bir tane olmamış alıyorum. Olgun olan bitene kadar diğeri olgunlaşıyor. Kesilen kısmı da tupper kabına koyup, dolapta muhafaza ediyorum
Woody Arc1993 Ben instagramdan alıyorum. Anamurtropik sayfanın adı. Bebek avakadolar da var. Zaten olgunlaşmamış geliyor. Muhafazasında hiç sıkıntı olmuyor
Zehrakiz Arc1993 bende trendyoldan sipariş vericem bugün.kestikyen snra bı kavanoza su koyuyuyrm biraz zeytinyağı döküyrm hicbirsey olmadı
Arc1993 Zehrakiz hangi satıcıdan. Bana pahalı geldi. 200 gr civarını 10-12 tlye satıyorlar.Ben burdan carrefourdan 300 gr civarını 10-11 tlye alıyorum.
Balbocegi Dkk nereden alıyordunuz baby avokadoyu ? Doğum gününde manevi halası gelecek Antalya’dan . Ona söyledim getirecek
Duygui Ben pazardan alıyorum alanya dan geliyprmıs tanesi 10 ₺ . Hergün aynı şeyi vermiyorum valla salı pazarı vından alıyorum Çarşamba Perşembe yiyor o kadar
Dkk Arc1993 iki parmak kalınlığında boy olarakta anca parmak kadar sanırım nasıl anlatacağımı bilemedim 😅 çekirdeği olmadığı için yeterli oluyor porsiyon olarak en azından artma durumu olmuyor