Yenibebek_yenianne pelinsss aaa sizi burada gördüğüme nasil sevindim😁 Happy mom’da bebeklerimizin kolu bacağı kucuk diye dert ediyorduk. Yani sizsinizdir insallah karıştırıyor da olabilirim😅😅
pelinsss Yenibebek_yenianne eveettt o beniimm 🥰 hala bücür kendisi 🤣 sizin bebiş nasıl ? Bizimki anne karnındaki gelişimini devam ettiriyormuş bu yüzden kilo ve boy olarak biraz minnağız 🥰