Ebrarminos İki yöntem var biri kayınvalidemin biri benim yöntemim. İki türlü de çok lezzetli oluyor. Kayınvalidemin yöntemi icin vakit olacak. Yani habersiz misafire falan zor olur ama kendi iceceginiz çayı böyle deneyebilirsiniz. Demliğe istediğiniz kadar çay ve soguk su,altina da soğuk suyu koyup ocağa alıyorsunuz. Alttaki su kaynadıkca, üstteki de ısınıp demleniyor. Demlikteki Çay Önce kabarıyor, sonra çöküyor efsane bir tadi oluyor. Bunu aksam yemek sofrasını hazirlarken ocağa koymak lazim. Yedim bulaşığını topladim, mutfağı sildim derken hazir oluyor. Benim yöntemim daha kolay ve daha kısa sürede demleniyor. Cayin suyu kaynadıktan sonra demliğe önce kuru çayı koyup üzerine sucak suyu dökünce cay haslaniyor tadi güzel olmuyor. Demliğe kaynar suyu koyup üzerine kuru çayı atıyorsunuz, hiç karıştırmadan bişey yapmadan ağzını kapatıp suyunun uzerine koyuyorsunuz. Kendi kendine hem demlenip hem çöküyor. Afiyetler olsun ☺️