Mertecem eğer çok varsa serum fizyolojik damlatıp aspiratorle çekiyorum çok kuvvetli yapmamaya çalışıyorum. Ayrica cok sık yapmamaya Genelde her gün banyo yaptırıyoruz banyoda buhar olduğundan küvet kullanmıyoruz artık burnunun üst kismindanaşağı doğru baskı uyguluyoruz banyo sonrası varsa çok rahat ucuna geliyor onu da pamukla alıyoruz. Doktorumuz da çok çekmeye gerek yok eğer çok değilse serum fizyolojikten ikişer saat arayla burnunun birine daha sonra birine damlatsaniz rahatlatır demişti