Fadimeelif Akcabeytas hiç kabız olmadı daha Allah’a şükür hiç duymamıştım ben bu markayı hastane de kullandı doktor ilk doğduğun da ordan tavsiye etmişti
Akcabeytas Fadimeelif evet bende bi kaç kişiden duydum sadece içinde probiyotik olmadığı için ikilemde kaldım açıkçası sormak istedim teşekkür ederim
Fadimeelif Akcabeytas bilmiyordum Probiyotik olmadığını maflor damla kullanıyorum ben zaten probiyotikli
Emelmirac Eminerd anladim cnm hem emzirp hem 90 cc 3 4 saat tok tutar ki zaten mamayla mi ilgiliymis çözüldüyse skinti yok
Emelmirac Eminerd demekki herkeste farkli oluyor bzm 2 saat suruyor ki zaten doktor da 90 cc yi saatte bir vern demsti
Leylaciltas Benim bebeğim 4 aylık 120 veriyorum ¾ saat duruyor humana derim şekerde yok kolik olan bebeğim 3. Ayda humanaya geçtik kilosu az diye maşallah pat patıkarıyor gazını
Cemreduru Belkis355 ben similac kullanoyorum kilo alımı güzel tok tutuyor ayrıca gaz ve kabızlık sorunuda hiç yasamadık