Belkis355 Bebegim kolik oldugy icin hipp combiotic kullaniuorum ama çok hızlı acıktırdigi icin yavaş yavaş normal bir mamaya gecicem onerisi olan yazabilir mi.. suan 57 gunluk
Hmtgce Belkis355 hip kullanıyorum bende. Sevdi güzel iciyo gaz yapmadı hic. Kilo alımına çok güzel değil ama normal. Bende değiştirmek istiyorum. Kakasını ⅔ günde yapiyo kabız olarak değil normal yapiyo ama bilmiyorum mamadan bence Perşembe kontrolü var doktora danisicam.
Emelmirac Belkis355 ben sma kullanan arkadasima sordum ayni ccler ile ayni saatler aralığında acikiyormus. Ben cok memnunum gaz ya da kabizlik sorunu yapmadi. 7 aylik olacagiz dogumdan itibaren kullaniyoruz
Adakus000 Sma kullanıyorduk gaz yaptığı icin doktor tavsiyesiyle bebelac gold aldık. 2 aydır kullanıyoruz çok memnunuz. Çok gaz sorunu olmuyor. Doyuruculugu da fena değil tavsiye ederim ☺️
Aysegul3506 Belkis355 çabuk acıktırmasının sebebi kolay sindirildiği için. Kolik bir bebekse ilk 3-4 ay evolvia hipp gibi mamalardan şaşmamanızı öneririm. Sma, aptamil falan tok tutuyor uzun süre fakat çok gaz ve kabız yapan mamalar
Fadimeelif Akcabeytas hiç kabız olmadı daha Allah’a şükür hiç duymamıştım ben bu markayı hastane de kullandı doktor ilk doğduğun da ordan tavsiye etmişti