1merve_ Bebeğimin 40 mevlüdü yapıyoruz ağladı oğlum odaya geçtim bende ayağıma aldım sesden uyuyamıyo kadının biri girdi odaya aa ayağında sallamaya mı alıştırdın o sıra oğlumda ağlıyo ne yapayım teyze beşiğe koyayım orda ağlasın ağlasın sussun mu ne istiyosun söyle öyle yapalım yok onuda yapma dedi çıktı ağzı olan konuşur zaten beşiğe koyup uyuyan yada gazı olmayan çocuğu zorla kucağımıza alacak halimiz yokya 🤷🏻♀️🤔