Herkese merhaba♥️
Oğlum maalesef gazlı bir bebek, kucağa almadan sakinleşmiyor.. Kucağa aldığımda da “kucağa alışır kucağına alma, cok zorlanırsın kucağa alma” cümlelelerini duymaktan artık kusma isteği geliyo icime💆♀️ başka türlü sakinleşmiyor o haldeyken bebeğimi kucaklamak dışında başka bir sey gelmiyor aklıma cok üzülüyorum o agladıgında😪 içimi buraya dökmek istedim bazen cok caresiz hissediyorum😪