Annekeki Nrgs yaa ne tatli😍aslinda pat pat duserek yurumesindense tam hazir oldugunda yurusun ki cok dusmesin istiyorum ama boyle odalarda dolasan bir minnak hayali sabirsizlandiriyo🙈
Buseersoyy Annekeki valla suan 45 günlükte bebeğim var diğeri 1 buçuk yaşında oldu bu arada dua ediyorum inşallah diğeri geç yürür diye😂
baldamlam Annekeki 18. ci ayına kadar normal görüyor doktorlar ama sizin bebeğinizin zaten adımları ve tek başına ayakta durması var o yüzden evham yapmayın bundan sonrası onun keyfine kalmış bi bakarsın hiç oturmaz sağlıkla yürüsün inşallah ☺️🌺
27__ Annekeki Aynen benimki de öyleydi. Emeklemek gibi hızlı yapmak istiyor yapamayınca düşüyordu. Gerisini emekelyip gidiyordu. Cok uzun sürmüyor ama yakındır yürümesi.
GoGirl Annekeki hazir olunca kendi yuruyecektir benim buyuk 14 aylik biri 10 aylik yurudu kendileri belirliyor