Kizlar minnak kizim 13 aylik oldu. Aylardir abartmiyorum aylardir tutunarak her yere gidiyor, ellerini birakip durabiliyor,babasindan bana uc dort adim atabiliyor. Sonra heyecanlanip savruluyor. Yani her bebegin gelisimi farkli desem de anne yuregi bir seyi mi atliyorum acaba diye dusunmeden edemiyorum. Pratik mi yaptirayim bol bol yoksa kendi haline mi birakayim🧐