Esrapynr Alya88 Alya88 Başkaların ne söylediğini umursama bence bebeğin söz konusu sonuçta sütün yoksa mecbur takviyelerle doyacak. Obez olacak diye korkma oğlum 4 aylık 8000 kg kilosunu göstermiyor bile sağlık ocağında tartıyla çıkardıklarında direk bana da soruyorlar sadece anne sütü mü veriyorsun yoksa başka şeyler mi diye anne sütü vermeme rağmen o kiloda yani. Sma mama kullan birde benim çevremdekiler o mamadan memnunlar😊
Alya88 anneadayi06 ay aynen benim de oyle oldu nazar mıdır denk mi geldi anlamadım 180 cc çıkan sutum hiç çıkmadı 4 gündür aralıksız sağıyorum anca 30 larda şu anda
irva Alya88 Benim yeğenim de mama ile büyüdü birazcıcık kilosu vardı.Şuan 2 yaşında kilodan eser yok.Hareketlenince hiç kalmıyor o kilo vs.Takma insanları.Besle minnoşunu.Benimde oğlum mama yiyor.Süt yok aç mı bırakalım yani.😊
Yaseminalp Alya88 millet sacmslamis benim bebegimde mama ile besleniyor 2 ay anca eme bildi saglik problemleri oldugu icin emmedi 9 gun kuvezde kaldiydi dogdugunda susn 4 ay 11 gunluk en son 7 kiloydu Mamalar obez yapmaz sacmalamasin millet ben 6 farkli cocuk doktoru gezdim hepsi mama ver dedi 3 doktor aptamil dedi aptamil veya butcenize bebeğinize uygun mamayi verebilirsiniz 36 haftalik dogdu bebegim 9 gun kuvezde kaldi 3kilo olarak dogdu
Omertugra20 Alya88 obez ne alaka 4 ay 3 gunluk 8 kg doktor gayet normal dedi banada neye gore kime gore obez
Omertugra20 Alya88 canim kabak tatlisi ye ustune boll tahin dok , tahin pekmez ye , tahinli sut ic birde kimyon tuket , kimyon cayi corbalarina kimyon dok
Alya88 Omertugra20 çok sağolun deneyeceğim inşallah biraz da olsa gelir olmazsa da yapacak bir şey yok sağlıklı olsunlar önemli olan o
Mom030 Alya88 5 aylıkken bebeğim 8 kilo 200 Gr idi. Sadece mama aldı ve doktor gayet iyi sorun yok diyordu. Sallama bence kimseyi mamadan kimse obez olmaz. Önemli olan ilerde nasıl besleneceği. Hareket ettiği anda gider fazlası takma kafana. Besle oyna keyfini çıkar 🤞🥰
Mircet Alya88 benin bebeğimde 5 aylık 7.200 herkes zayıf diyor normalde yazmazdım da bu insanlar neye göre zayıf şişman diyor anlamıyorum🤪😂
Ruzgarcan Alya88 nazara çok iyi inanıyorum benim sütümde o kadar çoktu ki kendiliğinden akıyordu önüne artık eşofmanlarımı koyuyordum görenler oldu daha küstü sütüm gelmedi