Arkadaşlar sakin yanlış anlamayın amacim kiyas yapmak kesinlikle değil derdimi şöyle anlatayım 5 ay boyunca anne sütü ile besledim kızımı ama ne olduysa 4 gün önce oldu tak diye sutum kesildi gelmesi içinde Her şeyi yapıyorum ama malesef hala tık yok bende mecbur mamaya başladım bugün kontrole gittik 5 ay 4 gunluguz 7300 kilomuz şimdide duyan herkes mama verme kilosuda iyi obez olur diyor resmen psikolojim bozuldu kızımın kilosu çok mu birde mama versem obez yapar mı ki