muziko Ilknurozen ben de ağrıdan kıvrandım hemşirelere yalvardım iğne için sürekli kasıktan iğne yaptılar ama haz çıkardıkça geçecekmiş o ağrı vücutta biriken havadan olurmuş bol bol nescafe gold iç sen gaz çıkardıkça rahatlayacak emin ol