Elifbuse19 bizde de beslenme reddi var sanırım yalnız da uyurken besleyebiliyorum. Sebebini çözemedik meme reddi ile başladı. Mama ve meme seklinde veriyorum tabi sütü sağarak veriyorum mecburen. Gastroentrolojiye gittik ama alerji demedi reflu olabilir dedi. Reflu den dolayı da beslenme reddi olur mi bilmiyorum. Ve çok yorucu gerçekten de ben de tükendim bu süreçte. Bebeğim 3,5 aylık