Miray-d o zaman sana şöyle söyleyeyim. Ben sadece bi kaç gün meme verebildim. Nerdeyse hiç emziremedim.. çünkü hamileliğimde kemoterapi tedavisi gördüm ve doğumdan sonra çok geçmeden, tedavim pet çekimi ve ameliyatla devam etti. Düşün ben hiç veremedim sütümü. O yüzden üzülme. Düşün ki beterin beteri var. En önemlisi de sağlığımız. Olmazsa hiçbişe yok..