HappyKids doktorumuz anne bata içiyorsa 2 yaşa kadar eğer emmiyorsa formül sütü 1.5yaşa kadar içmeli dedi. İçindeki vitaminlerin hiçbir besinde karşılığı yokmuş bilhassa vermelisiniz dedi, keşke emseydi bebeğim beni ama 3ay emdi. Şimdi de asla formül mama içmiyor yaklaşık 1 ay olacak, hep muhallebi tarzında veriyorum. İçirmenin bir yolunu bulamadım. Biberonu görünce deliriyor. Bardakta tadını alıp ittiriyor. Değişik mamalar ve tatlandırıcılarla da içmedi.. anca kaşık mamalarla birlikte ya da irmik vs karıştırarak veriyorum. Önerisi olan varsa açığım…