incii ya bende bunu merak ediyorum şuan 1 numara sma kullanıyoruz 4 aylık doktor 5.ay sonuna doğru falan ek gıdaya başlatınca 9.aya kadar 2 numarayla devam edip bırakmayı düşünüyorum ben tamamen sonuçta anne sütü değilki içerisinde birsürü katkılı şeyde varken niye 3 numarasına kadar devam ediliyor acaba? Mis gibi ek gıdalarıyla doymuyormu çocuk. Bizim bebekliğimizde ek gıdaya geçene kadar mama vermiş annem bize ek gıdada doydunuz üçünüzde sadece ek gıdayla diyo. Hasta olmadan büyüttüm üçünüzüde bağışıklığınız falan iyiydi diyo