Rules Primanın tüm bezlerini kullandı kızım. Şu an külot beze geçti ve aktif bebek külot bez kullanıyor.
Öncelikle aktif bebeğin cırtlı bezindeki koku premium carea göre daha fazla. Yani losyon kokusunu daha çok alıyorsunuz. Belli bir numaradan sonra (sanıyorum ki 3 numarasından itibaren) ıslaklık göstergesi bulunmuyor. Premium care kadar yumuşak değil ama bir sleepy ile mukayese edilemeyecek kadar yumuşak ve ince bir bez. Aktif bebeğin külot bezinde koku cırtlı bezine göre daha az. Bel ve bariyer kısımları yumuşak. Bebeği asla rahatsız etmiyor, yumuşaklığına rağmen sızdırma da olmuyor. Bence tercih edilebilir bir bez.
Premium caredaki gibi birkaç çişten sonra ciltte iç dokuyu da bırakmıyor. Deneyebilirsiniz bence, biz premium care külot bezden geçtik aktif bebek külot beze. Hiçbir sorun yaşamadık. Kesinlikle diğer marka bezlere göre her şekilde daha iyi.