Kızlar 4 aylık doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum arada bütün bezleri denedim ama hep geri döndüm premiuma yalnız son aldığımda aşırı koku vardı ve losyonlu biliyorsunuz. Ebebek indiriminden aktif bebek almayı düşünüyorum yumuşaklığı kalitesi vs nasıl premium ile arasındaki farklar kullananlar yardımcı olursa sevinirim.