Ahhh kolik annelerine Allah sabır versin benim kızım da kolik 2 aylık olduk tam bugün iki gündür ilk defa 2 buçukta yatıyor normalde en erken sabah 5 buçukta yatar hatta sabah 8 gördüğümüz bile oldu kollarım kopuyor belim sırtım maf oluyor kucaktan inmek istemiyor benimkisi sürekli belini pişpisliuorum bakalım ne zaman geçecek bize relectaz biraz daha iyi geldi devletin ödediği ve nursey hiç ise yaramadı