balkanliyim aynen öyle yalnız değilsin bunu bil hepimiz aynı durumu yaşıyoruz ve ben 40. Im çıktıktan sonra yalnızdım ailem eşimin ailesi farklı şehirde yaşıyorlar , eşimle bi şekilde atlattık çok şükür, hala bile gündüz yemek yapacak kadar nadir uzun uyuyor amannnn diyorum buda geçecek 😄bacaklarım ağrıyor kucakta taşımaktan düşün artık