Deletedmom47 Deletedmom324 Bizim de öyle işte egzama var yüzünde ama o sıkıntı oluyor tırnaklar kısada olsa nasıl beceriyorlar bilmiyorum 🐣🙈 O benim kıymetlim ama egzama olmasa tamam fakat egzama olduğundan 7/24 açık gezdıremiyorum. 🎈
aybikreis @Masalannesi ok doğduğu zamanlar temmuz ağustos aylarıydı,yumruk yaptığı İçin terliyordu kokuyordu aynı şekilde sonra ellerini açmaya başladıkça geçiyor hiç takmayın kafanıza 👋