Masalannesi Arkadaslar merhaba 2 aylik bebegimin el parmak arasında,bazen de ayak parmak arasinda kotu koku olusuyor.hergun yikamama ragmen geçmiyor. Pudralamak da istemiyorum ellerini agzina sokuyor sürekli. Yasayan var mi boyle durumu? Cozum bulamıyorum internette falan!
Glyzk Masalannesi sürekli havalandır ben öyle yaptım benim de iki buçuk aylık bir aydır yaklaşık havalandırıyorum kalmadı kokusu. Bu arada eldiven kullanıyor musun?
Yesimgulcakir Masalannesi ayakları koltuk altı falan fena kokuyor 😂😂😂😂😂 ellerine eldiven takarkende elllerıde kokuyordu 😂
Kahvegerek Bizimkinde de var birde pamuklar oluyor aralarında. Koltuk altına baktınız mı orası da kötü kokuyor 😬 tuz dökmüştük yıkarken ama işe yaramadı herhalde 😂
Nilly Havalandır canım bol bol. Zaten parmaklarını çok kullandıkça açtıkça kendiliğinden havalanacak kuruyacak.
Deletedmom47 Kötü koku derken ter kokuyor en fazla 🙈.Havalanmadıgından oda eldiven kullanılınca pamukçuklar deriler yapışıyor .Acaba pişik gibi birşeymi oldu ki öyle kötü kokmaz yani 😶.
Deletedmom47 Deletedmom324 Bizim ki aşırı tırmalayıp için yüzünü kulaklarını yara yaptığı için çok tercih etmedim 2,5 ay .Şimdi gündüzleri takmamaya başladım geceleri takıyorum yine egzama var çünkü yüzünde birde😶🙈
Deletedmom47 Deletedmom324 Çokta güzel kokuyor parmak arası terleri öyle pis kokmuyor hiç süt kokuyor eller agzında olduğundan 🥰
Glyzk Masalannesi pişik kremi sür bakalım bi belki iyi gelir. Dedikleri gibi benim Oglumda da yara gibi sarı iltihabimsi birden olmustu pişik ve yara kremi var ya bebek bakım ondan sürdüm iyileşti hemen bir daha olmadi
Acemi_ogretmen_annee O koku bile hoş ekşi ekşi 😋😁 eldiven ,şapka hiç kullanmadım çorapla da yatmıyoruz sürekli free takılıyor benim kız terletmemeye özen gösteriyorum bide çok sıcağa alışmasın 😬☺️
Deletedmom324 Deletedmom47 hahaha o kadar cok çizdi ki yüzünü benim ki. Pişik kremı suruyorum gecıyor. Tırnaklarını da kesıyorum. Empati yapın istemezdiniz kabul edin 🙈
Deletedmom47 Deletedmom324 Bizim de öyle işte egzama var yüzünde ama o sıkıntı oluyor tırnaklar kısada olsa nasıl beceriyorlar bilmiyorum 🐣🙈 O benim kıymetlim ama egzama olmasa tamam fakat egzama olduğundan 7/24 açık gezdıremiyorum. 🎈