[silindi] H12345 yok cnm normal mutgak ışığı🤣 Dediğim gibi fotoğrafları harika çekiyor ama ben video çekimini çok beğenmiyorum kötü demiyorum video çekimleride var sayfamda görmüşsündür kalitesi öle yani.
H12345 [silindi] orta segment bir telefon zaten canimm ancak bu kdr olur . vallhi ben beğendim tereddüt gitti şuan çok tşk ederim ♥️ düşüncem yeniden
1yaramazannesi H12345 bana göre değil çünkü eşim de sürekli bebeğin videosunu falan çekiyor ve gayet kaliteli görüntüler