H12345 Ben kullanıyorum ağustos ayında aldım fotoğraf çekimi çok iyi, potre özelliği falan var oda çok iyi çekiyor ama video çekim kalitesi bana göre kötü hele akşam asla güzel çekmiyor. Youtebe da videosunu izleyin ben izleyerek bilinçli aldım çünkü çok yüksek paralar vermek istemedim oğlum atıyor çünkü her bulduğunda. İşimi görüyor yani öle diyim yemek sayfam var mesela instagramda bütün çekimlerimi a51 ile yapıyorum. Gayet kullanışlı.