ikizlerinannesi2985 Eymen09 ben ikizlerime kullanıyorum çok memnunum açıkçası. Hem doyuyorlar hem de sağlam kilo aldırıyor sma👍
Eymen09 Mom727373 zaten artık öyle yaptım ama aslında benım hatam. Önce sık sıı emzrmdm. Sık sık emzr dıyenlerıde tersledm ama ozmn sütüm akıyo resmn dıolar süt yok ben zatnn takıntılı brym anlamiyorlar kafaya taka taka olanida azaldı
kubra2608 Eymen09 ben kullanıyorum memnunuz 2 aylık bebeğim 3 saatte 120 cc içiyo sadece mama içiyo.Kilosu da 5200