Eymen09 bizimde 3. Aydan sonra anne sütü kesilince tavsiye üzerine sma almıştık ama bebeğimi kabız yaptı o yüzden aptamile geçmiştim yüksek lif kaynağı var aptamilde o yüzden kabızlık sorunu olmuyo bebeğimde sevdigi icin onunla devam ettim suanda 6 aylık 2 numaraya geçtik hiç bi sıkıntı yaşamıyoruz evet diger mamalara göre biraz dhaa maliyetli ama bence anne sütüne en yakın aptamil kullanırsan demek istediğimi daha iyi anlarsın