Hibou elabebek30 Inşallah sağolun herkes aynı çıkaracak diye bişey yok kolay olur belki sizin :) 3tane var iki alt bir üst diğer üst çizik görünüyor o daha çıkmadı
Dilanyavuz07 elabebek30 yok çok şükür rahat geçti bundan sonrakilerini merak ediyorum ateş felan olmadi ishalde olmadi
elabebek30 Dilanyavuz07 rabbim rahatlık versin bebeğinize 😘😘bize de dua edin kolay olsun şimdiki bir sıkıntı yok
elabebek30 Aybersa ay ne güzel inşallah cok rahatlar bir cıksa da bizim sadece alt dişimiz cıktı ama cok mutlu etti bizi ❤️😘🌹
Aybersa elabebek30 bizim de oyle , simdo ustten mi çıkacak acaba ben de merak ediyorum😊 Ayy ben de agladim bile😍😍
SnapeSeverus elabebek30 7 ay 10 günlük iken diş patladı. Şuan 8 ay 2 günlük nur topu gibi iki adet incimiz var ve çok tatlı görünüyor ağzının içini yemek istiyorum gördükçe 🤤
mom093 elabebek30 7 aylıktı alt iki dişi birden patlattı 8 ay 17 günlük hala daha 2 diş var bakalım 🌸💜