elabebek30 bizde 8 ay 5 günlüğümüz hala disimiz yok canım 😊 saglam olsun inşallah disleriniz sağlıkla çıksın hepsi ne büyük mutluluktur. Anne olmak gerçekten delilik işi 1 3 ay arasi gaz çıkarsa sevinirsin, ek gıdaya geçersin kaka yapar sevinirsin disi çıkar sevinirsin.. Uyurken özlersin… 🥰😂