Dilos01 Ebrudyg yumurtlama testi takip ettin mi yanı canım ettiysen akıntı göğüs hassasiyeti agri olabilir 🥰
Dilos01 Ebrudyg hamilelik testi mi erken gebelik testi yapsaydın KESK’e normal testler 1 hsfta sonra belli ediyor normalde
Ebrudyg Dilos01 çok teşekkür ederim her soruma cevap verdiniz evet öyle yapcm ama onun içinde erken mi biraz beklesem mi
Papatyaseverrrr Ebrudyg erken gebelik tedti yaparsan silikte olsa cikar ama iliskinin uzerinden en az 12 gun gecmis olmali
Ebrudyg Papatyaseverrrr hmmm normal test yaptım ben 3 aydır korunmuyoruz ama olmadı henüz o yüzden her ay stres oluyorm
Dilos01 Ebrudyg rica ederim canım ne demek hamileysen kanda çıkar canım küçük bi ihtimal bile olsa zaten ona göre 2 gün sonra tekrar isterler sağlık ocağına git sabah bi test ver 🙈allahim gönlüne göre versin
Papatyaseverrrr Ebrudyg canim 3 aydir korunmuyorsan olma ihtimali var adet gecikmesinden 1 hafta sonra normal testtede cikar ama kanda kesin cikar gebelik bekliyosan bi iki gun daha bekle gidip kan ver
Ebrudyg Papatyaseverrrr evet gebelik istiyoruz. Bugün normal testte çıkmadı yarın kan vermeyi düşünüyorum bakalım