Deletedmom62626 Prensannesii1 ara ara verin canım bir tanasini veriyorsan aradan geçsin biraz sonra degsitirerek verin yazık yavrucagaza o gaz sancısı çok kötü biliyorum aylarca çektim
Yaren44 Prensannesii1 inanın bnde günlerce cektim ama sakin olun bebeğinize gaz masajı yapın kolikse zaten saatleri bellidir nezamn aglama nöbeti gelecek bilirsinix ılık duş aldırın masaj yapın ve encok sarılın kendinize sarın geçicek merak etmeyin