1 ay 14 günlüğüz 2 gündür deli gibi ağlıyor kolumda saatlerce sakinleştirmeye çalışıyorum gaz damlasını da veriyorum bugun hem fitil verdim hem calpol ama hala delirircesine ağlıyor gazını da çıkardı kac kere sütüm de fazlasıyla var doyduğuna da eminim şaştım kaldım ne yapmalıyım anneler bana bi yardım cok çaresizim bitkinim 😢sizler ne yaptınz bugun bi çay kaşığı su da verdim dogru mu yaptım bilmiyorum 🤷♀️ ne yapsam sakinleşir düzelir off off