Gorkeminannesiii Ah keşke bastan goturmus olsaydiniz biz ilk dogdugunda cocuk doktoru bakti cocuk cerrahisi gorsun dedi cocuk cerrahi doktorumda beni seneler once ameliyat eden doktorumdu ziyarete geldiginde odada kontrol etmisti kendi kendine gecicek gibi ama 1 aylikken kontrol edelm dedi sonra 1 aylikkende ayni seyi soyledi 2 aylikken goriyim dedi 2 aylikkende birazdaha belirginlesmis ama daha cok kucuk mikrop falan kapabilir bidahaki ay tekrar gorelim dedi 3 aylikken goturduk iste artik biz bunu keselim bu daha kaybolmaz. buyudukcede isimiz zorlasir dedi oylelikle kesmisti. Sizin ne yapacaklar simdi ?