ArdenTugce Melodii bende aynen tek kişilik yatak boyutunda oluyormuş ama nereden alacağımı bilmiyorum
-Eliz Tgce16 bende ınstagramda nokta bebe dıye bi sıteden bebeğime montessori yatak odası takımı aldık yatağının boyu 90*190 orda aynı ölçülerde nevresımde vardı yatağıda vardı hepsini beraber aldık biz o sıteye bı bakın ıstersenız
Tgce16 Aslanannesii yani orta seviyede diyebilirim henüz gıcırdama falan yok oğlum asılıyor çıkıyor korumalık kısmına bir sıkıntı yok güzel gözüküyor çatısıda var 😄