gunesim5 Sezaryen sonrasi spora baslamak icin daha cok erken olabilir. Bunu doktorunuza mutlaka sorun kontrole gittiginizde. Kilo vermeyle ilgili bir tavsiyem olmayacak ama daha fazla kilo almamakla ilgili olacak. Sut yapar, ye diyenleri kesinlikle dinlemeyin. Yemeyle hic ilgisi yok. Duzenli ve saglikli beslenin yeterli. Hamur isi, tatli vs bombardimanina tutmaya calisanlardan uzak durun. Ben 3 ay sut alerjisi diyeti yaptim, hicbir sut urununu yiyemedim, normal halimden bile daha zayif bir hale geldim, gorenler uzuluyordu. Buna ragmen sutum de oldu gayet. Hatta kardesimdeki alerji daha da siddetliydi. O sut urunlerine ek olarak et, sut, tavuk, yumurta, kuruyemis de yiyememisti ama oglu topac gibiydi, 2 sene de emzirdi. Kesinlikle duzgun beslenin, fazla beslenmeyin. Emziriyorsaniz zaten birazi bu sekilde gidecektir kilonun. Hazir oldugunuzda da spora baslarsiniz, biraz da oyle verirsiniz isterseniz.