Arkadaslar kendimi çok kötü yıpranmış hissediyorum aynaya bakasim gelmiyo yerimden kalkasim bile yok psikolojik olarak çöktüm. Ama bugün bi karar aldım 1 sene önceki kendimi geri getiricem. Bunun içinde bi yerden başlamam lazımdı. Kilo vermeye karar verdim. 35 günlük oldum sezeryan olalı. Biliyorum daha erken diyenler olacaktır ama kendimi fazla zorlamadan yavaştan yavaştan basliyacagm.. Varmı öneriniz siz nasıl verdiniz kilolarınızı. Benim sıkıntım bacak ve basenimde. Diyet yapmayı sormuyorum çünkü onda nasıl bi yol izlemem gerektigini biliyorum. Sorum şu amacım vücut sekillendirmek Squat lunge gibi bacak egzersizleri yapabilirmiyim şuan çok zorlamadan.? Yada plank.? Mekik ? Falan.. Bilgilendirme yapan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum🌹