Aselinnannesii Derinarslan 3 gündür berbat durumdayım bende hic dinlemiyorum biseyden değil sütüm azalacak diye korkuyorum . Normalde gündüz en fazla 2 saat ayakta kalip emip yatan cocuk bu saat olmuş 2 kere tek uyudu ve toplasam anca 1 saat😓
adelheid @Derinarslan Aselinnannesii benim de bebeğim 5 aylik olacak bir hafta sonra. Bir kaç gün çok çok zorladı bu ay hala düzene oturmadı yine eskiden daha iyiydi. Gündüz uykuları da duzenliydi. Uyku arkadaşından faydalanıyorum hala beyaz gürültü kullanıyorum mutlaka her akşam yatmadan banyoya giriyoruz. Hatta geçen erken banyo yaptı öğrenmiş heralde hemen uyumak istedi. Bunlarla idare etmeye çalışıyorum ben de
Derinarslan adelheid sizin az kalmış çok şükür geçer tamamen INŞALLAH.. beyaz gürültü ilk doğduğunda çok denedim hiç işe yaramadı. Banyo da kış soğuk diye yaptiramiyorum. Bakalım nasıl atlatacaz
Omero21 Cenan al benden de o kadar…diş,meme reddi,atak,kabız,açlık(alerjisi var resmen açım)yaşıyorum ama sadece nefes alıyorum diyeyim
Cenan Omero21 umarım geçer geçtiğinde de biz psikolojik olarak sağlıklı oluruz… Allah yardımcımız olsun.
Minty 4 ay 12 gün takvime göre atağın son günlerindeyiz ama perişan olduk meme reddi , uykusuzluk , diş, aşı hepsi aynı zamana geldi o kadar huysuz ki çook üzülüyorum
MelekBerfu Minty bende harika haftalar uygulaması var telefonum da 40+1de doğdu beklenen 1-3 ekimdi 1 ekim de doğdu kızım beklenen doğum tarihine yine 1 ekim yaptım doğru mu yani
Derinarslan adelheid Ankarada yaşıyorum çok soğuk oluyo havası evi ne kadarda ısıtsak korkuyorum hasta olur diye. 😊
Waris Derinarslan biz de atağı bitireli 1 hafta oldu. Bir ay kadar sürüyor ve sizi de çok güzel süründürüyor. Ne 5-8-12. Hafta atağı. Onlarda hiçbir şey yokmuş. Bu atakta kızımı tanıyamaz oldum. Bir kere meme reddi başladı ve hala devam ediyor. Zaten mama-meme gidiyorduk hatta doktor artık mamayı kesebilirsin dedi ama ne mümkün emmiyor ki. Yol yakınken biberon kullanıyorsanız başka alternatif düşünün ben şu an eds ile besliyorum ama geç kaldım tabi biraz hala tek başına meme tutmuyor. Uykular haram oluyo gerçekten🙈 bu aya kadar amaann ne varmış çoculta 2-3-4 yapılır yani diyordum ama artık kalsın diyorum😂😂 ataktan sonra bir tık uykular düzeliyor içiniz rahat olsun ama asla eskisi gibi olmuyor. Kızım 6 saat kesintisiz uyurdu şimdi en fazla 3-4 saat. Ama buna da şükür diyoruz. Tabi bitmiyor ki ataklat baktım 15 gün kalmış diğer atağa. Bakalım daha neler görcez. Allah hepimize sabır güç kuvvet versin☺️
Derinarslan Waris kesinlikte bende geçmiş ataklara şükür ediyorum😊 ilk ay mama ve memyle bekliyorduk sonra mamayi reddetti simdi sadece emiyo ama bugün 4 . Günümüz atakta onu da reddediyor bende dikkatini birşeylere çekerek emmesini sağlıyorum gerçekten bitecek mi bizimde zaman geçecek mi bilmiyorum.. hep diyorum hem bu kadar güzel hem bu kadar zor nasil oluyor
serhattt Derinarslan bence ev sıcaksa korkmayın bız Ardahan da oldugumuz halde ben her aksam yıkıyorum evımde dogalzgaz eksı gece 23 dereceyi goruyruz cocuklar banyo yapmaktan hastalanmaz hemen hızlıca kalın gıydırın hıc birsey olmaz
adelheid Derinarslan 21 derece oluyor odamız alt katta da kimse yok malesef ama inanın özellikle bu aylarda vücut ısısını koruyor öncesinde bi de banyoda sıcak suyu az akıtıyoruz. Her akşam iş oluyor ama gece rahat ediyor 😊 hatta sıraya koyduk eşimle birimiz giriyor kucağında diğeri odada hazırlama. Bebekler soğuktan değil de daha çok hava geçişinde ve insanın taşıdığı mikroplardan hasta olur diye okumuştum . Bu arada aşıdan çok korkmayın ağır geçmeyebilir 😊
Basulpete 3 ay 11 günlüğüz ve bir haftadır uykuları korkunç, artık beynim uyuştu uykusuzluktan. İştahı değişik Bi çok yiyor Bi az. Bu 4. Ay atağı mı oluyor şimdi 🥺