Eylul2elif normal cnm sıkma canını yavaş yavaş olacak hepsi kilosu boyuda iyi onuda takma kafana sen öyle 8 aylık bebek onu bunu yapıyo diyenlere hiç takılma bizim ailede herkes 9 aylıkken yürümeye başlamış 11 aylıkken konuşmaya başlamış bende dahil ablamın iki kızı var biri daha geç yürüyüp erken konuştu diğeri erken yürüdü geç konuştu benim kızım yaşını geçtikten sonra yürümeye başladı şuanda 14 aylık ama konuşma yok istediğini işaretle filan anlatıyo dilinden anlıyoruz yani ama konuşma yok kızım daha 8 aylıkken emeklemiyodu bile görümcem sürekli bütün götü kızıl beceriksiz benim kızım bu aylarda tutunup ayağa kalkardo tutunarak yürürdü filan derdi sürekli kızımı her görüntülü aradığında nekadar beceriksiz daha yürümüyomu filan diye söylerdi çok sinirlenirdim ama derdim canı nezaman isterse ozaman yürür acelesi yok vakti gelincede yürüdü şimdide götünün üstüne oturmuyo maşallah oyüzden bi bakmışsın yürümeye koşmaya başlamış hayret edersin sabır sadece kendini yıpratma