9 buçuk aylık hala sürünüyor. Tutunup kalkma yok kendi kendine oturma pozisyonu alamıyor. Anne,baba falan diyor mama diyor dede demiyor. Sürekli döne döne evi turluyor ama başka bişey yapamıyor. Ne yapicam bilmiyorum zaten zayıf kilosu da 9 kilo 71 cm. Gelişimi geri değil mi? Doktora gitmedik üç aydır sağlık sorunu yok diye. Herkes her bebek bir değil daha yapar diyo. Esimde öyle diyor. Zamanla yapar diyor ama normal mi bunlar zamanla yapar mı? Bu gidişle iki yılda anca yürüyecek.