Alpkk yaaa sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende prematüre annesiyim 30 haftalık ikiz bebeklerim doğdu.1400 ve 1300 gramdılar ama inanın çok çabuk toparlıyorlar şuan 1 yaşındalar ve inanın çoğu yaşıtlarından kilosu iyi 4. 5. Ayında biz yaşıtlarımızı yakalamıştık bile. Bana da hep böyle küçük kalacaklar gibi gelirdi ve hep bunu düşünür üzülürdüm ama şimdi diyorum ne kadar haksızlık etmişim anneliğime küçücük bebeklerimden neler beklemişim hep yaşıtlarıyla kıyaslamışım içiniz rahat olsun onları sevginizle büyütün bunları düşünmeyin beslenmesini düzenli tutun. Prematüre bebekler çok çabuk toparlıyor inanın.